środa, 8 marca 2017

Dzień kobiet ❤


Hej!
Dziś ósmy marca ! Nasze święto dziewczyny! Wszystkiego naj naj :)

Lubię takie dni.. Każda z nas jest kobietą i jest jedyna w swoim rodzaju.. Każda z nas jest córką, siostrą, matką, babcią, żoną, dziewczyną. I każda z nas zasługuje na to, żeby być doceniana nie tylko od święta, ale dlaczego nie przypomnieć nam w tym jednym , szczególnym dniu, że jesteśmy niezastąpione ? :)
Ja dziś akurat musiałam wyjechać z Warszawy, więc Dzień Kobiet świętowałam z moim chłopakiem poniekąd w weekend :) Piękna pogoda dopełniła cudownej atmosfery i zaowocowała tą sesją, w której mam dla Was propozycję ubioru na randkę, kolację, spotkanie czy po prostu weekendowy spacer :)

Stylizacja jest klasyczna  - stonowana bluzka i spódniczka, pudrowe szpilki oraz torebka i ponadczasowy beżowy prochowiec, który jest tegorocznym prezentem od mojego ukochanego taty ❤


Pogoda w tym tygodniu nas nie rozpieszcza, ale tak jak zawsze podkreślam - pozytywne nastawienie to połowa sukcesu, więc ja już wiosnę mam w serduszku ❤

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu i może zainspiruje kiedy będziecie się chciały wyjątkowo ubrać ?:)

Świętujcie dzisiaj dziewczyny i pamiętajcie - uśmiechajcie się, bo wtedy jesteście najpiękniejsze !

P.S. Jest tu ktoś z Warszawy ?:) Jeżeli tak i jeżeli nie znacie tego cudownego miejsca to koniecznie musicie je odwiedzić. Służewski Dom Kultury - świetna infrastruktura, pyszna kawa i jedzonko i wielka przestrzeń :)





























bluzka/shirt - h&m
spódnicza/skirt - dress-shop.pl 
szpilki/heels - Renee shoes
płaszcz/coat - stradivarius
naszyjnik/necklace - h&m
okulary/sunglasses - h&m
torba/bag - house
szalik/scarf - prezent z Grecji :)

Na zdjęciach widoczny mój najukochańszy pies - Cavalier King Charles Spaniel - Willy :)

8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest jak najbardziej piękna! Nie jest ponura ale też nie razi w oczy - super ♥
    Chociaż najbardziej uśmiechnęłam się przy zdjęciu z trampkami! :)
    Ps. Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby było w miarę klasycznie i dla każdego :) Trampki były na przebranie jak już nogi rozbolały, ale nagle wyszło ładne zdjęcie z psem <3

      Usuń
  2. http://magdalenblog.blogspot.com/

    Stylizacja niby prosta, ale podoba mi się zestawienie kolorów. Bije od Ciebie pozytywna energia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ty prześlicznie wyglądasz. Przeglądałabym te zdjęcia po kilka razy.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 M A J K A , Blogger