niedziela, 26 lutego 2017

Wybielanie zębów węglem aktywnym - hit czy kit?

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem 'urodowym' :) Podobno dłonie są wizytówką kobiety i zdecydowanie się z tym zgadzam, ale! zęby jak dla mnie są na równi z dłońmi. Uśmiech to pierwsza rzecz jaką obdarzamy nowopoznaną osobę, dlatego każdy z nas marzy, aby był piękny i biały.
Metod wybielania zębów dostępnych na rynku jest sporo : wybielanie lampą u dentysty (najdroższa opcja - kilka stówek musimy zostawić - ale też najskuteczniejsza), paski wybielające dostępne w drogeriach i aptekach ( max 100 zł, ale tego również próbowałam i niestety, ale dość mocno zniszczyły mi szkliwo i moje zęby stały się nadwrażliwe) oraz ogromny wybór wybielających past do zębów, które nie oszukujmy się - nie zdziałają cudów.
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć nie lubię przepłacać:) więc przeszukiwałam internet aby znaleźć jakąś alternatywę. No i natknęłam się na filmiki, w których dziewczyny wybielały swoje zęby.. węglem aktywnym. Hmmmm znałam jego zastosowanie w przypadku zatruć czy oczyszczania twarzy, ale wybielanie zębów?! Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała :) Gotowe ?!

Czego potrzebujemy:




  • Węgiel aktywny ( w kapsułkach lub tabletkach, ale osobiście polecam ten w kapsułkach, bo oszczędzamy sporo czasu na rozkruszaniu aby uzyskać gładki proszek)
  • Kieliszek lub inne małe naczynie, w którym będziemy tworzyć naszą miksturę
  • Szczoteczkę do zębów ( najlepiej starą, której nie będziemy już używać - węgiel dość mocno ją ubrudzi)
  • Kilka kropel wody 







  • A tak prezentują się moje zęby na początku 'eksperymentu' :


    Od razu zaznaczę, że przebarwienie na moim prawym kle (czy tak się odmienia nazwę 'kieł' ?!) to pozostałość po aparacie ortodontycznym, który nosiłam jeszcze w gimnazjum i z nim nie da się już niestety nic zrobić.

    Okej, do dzieła! Węgiel, kieliszek i szczoteczki w dłoń! Wsypujemy zawartość jednej kapsułki do kieliszka i dodajemy dosłownie kilka kropelek wody tak, żeby powstało coś o konsystencji pasty. Następnie nakładamy powstałą maź na nasze zęby szczoteczką tak, żeby dokładnie dotarła w każdy zakamarek. 



    Trzymamy mieszankę na zębach ok 3-4 minutki po czym dokładnie płuczemy buzię i myjemy zęby normalnie pastą.

    Czynność tę powtarzałam codziennie , przez 6 dni, raz dziennie. Wydaje mi się, że efekt widać - nie jest to może krystaliczna biel, ale to akurat zależy też od naturalnego koloru Waszego uzębienia. Zmianę zauważyłam głównie w przestrzeniach międzyzębowych - tam węgiel 'wymiótł' wszystko, co niepotrzebne :)
    Ta metoda na pewno najlepsze efekty przyniesie u osób z mocno przebarwiony zębami - palaczom czy nałogowym kawopijcom :) 

    A Wy próbowaliście tej metody ? A może znacie jeszcze jakieś inne? 
    Koniecznie dajcie znać!


    30 komentarzy:

    1. Masz bardzo ładne, białe ząbki. Swego czasu używałam sody oczyszczonej i bardzo mi pomogła. Chyba czas do niej wrócić :)
      Może wspólna obserwacja ?
      Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oooo o sodzie nie słyszałam! Jak to robiłaś ??:)

        Usuń
    2. Zasługujesz na sukces! :)
      rewelacyjny blog!

      http://kaarollkaa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Super, że zrobiłaś takiego posta! to całkiem przydatne ;)

      Zapraszam do mnie ^.^
      VANILOVE ♥ <------ klik

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudny masz uśmiech, nie wiedziałam ze węgiel przyniesie tak duże efekty :D

      Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuje ! Może efektu 'łał" nie było ale zawsze coś ☺️

        Usuń
    5. Musze koniecznie wypróbować tą metodę! Jestem zaskoczona, że to działa :)
      Mój blog - Klik

      OdpowiedzUsuń
    6. Jest różnica! :) Muszę sama wypróbować :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie jest to różnica żółte - białe ale widać, że coś się zmieniło, Wiec działaj !:))

        Usuń
    7. Widać różnicę! :)
      Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

      veronicalucy.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    8. U mnie super sprawdza się mycie ząbków olejem kokosowym :D Obserwuje kochana :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ten olej kokosowy to już do wszystkiego można użyć! :D

        Usuń
    9. Masz cudowny uśmiech :)

      nicoolsblog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. Tego sposobu jeszcze nie próbowałam :-)

      OdpowiedzUsuń
    11. Przepiękna! :)

      Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

      OdpowiedzUsuń
    12. Moje zeby sa naturalnie lekko zolte, chyba to przez to ze produkuje za duzo sliny, ale tak naprawde do konca nie wiem jak z tym jest. Ciekawe czy by mi pomoglo

      magdawiglusz.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Spróbuj to się przekonasz! Całe szczęście cała 'Akcja' nie będzie Cię kosztować więcej niż 10 zł Wiec warto sprawdzić , może zadziała :)

        Usuń
    13. muszę wypróbować, bo u mnie paski wybielające nic nie dały, a zęby bolały przez kilka dni :(

      OdpowiedzUsuń
    14. Nigdy jej nie próbowała ;/

      Zapraszam :
      unnormall.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Nie znałam takiego sposobu wybielania :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Prześliczny uśmiech! Muszę wypróbować tego sposobu, może u mnie też pomoże :)

      Zapraszam do mnie

      OdpowiedzUsuń
    17. Świetny efekt, jeszcze o nim nie słyszałam. :)

      http://fasionsstyle.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Copyright © 2016 M A J K A , Blogger