sobota, 18 lutego 2017

Drugie życie starych dżinsów


Hej!
Kończę właśnie ostatni tydzień ferii i chyba popadam w depresję z powodu powrotu na uczelnię.. Czy tylko mnie tak strasznie rozleniwia zbyt długie wolne ?! Błagam powiedzcie, że nie..
Pomysł na to, co pokażę Wam dziś w poście narodził się jak zawsze z chęci posiadania modnej rzeczy, która w sieciówkach kosztuje dużo za dużo:) Mówię tu o super modnych teraz spodniach z naszywkami lub naprasowankami. Widziałam takie w housie, mohito, zarze i innych sklepach, ale ceny były trochę zaporowe. Wróciłam do domu i zajrzałam do szafy. Tak jak podejrzewałam: znalazłam w niej kilka par spodni, których nie założyłam od dobrych paru lat. Co mi pozostało ? Działać !! Teraz chwila dla Was: pomknijcie do swoich garderób i znajdźcie takie portki (tak tak, na pewno każda z Was je ma. Chyba, że kupiłyście 'Elementarz stylu' Kasi Tusk i wg jej rad pozbyłyście się wszystkich zbędnych rzeczy z szafy - wtedy zapraszam do najbliższego second hand'u, dżinsy za kilka złotych dorwiecie na pewno;)) .
Poniżej zdjęcie moich nudnych, starych dżinsów ↓

Teraz najważniejsze: zastanówcie się w jakim stylu mają być Wasze nowe super spodnie z naprasowankami. Wybór jest na prawdę zastraszający i ja w mojej bazarkowej pasmanterii dostałam oczopląsu. ❤ Jak to na mój cukierkowo pastelowy styl przystało zdecydowałam się na różowo błękitne naprasowanki : zestaw 4 wzorów z H&M za ok 20 zł i 3 słodziaki z pasmanterii za które zapłaciłam ok 10 zł. 
Bardzo modne są teraz motywy kwiatowe, czerwono-czarne i tych w sklepie widziałam zdecydowanie najwięcej:)

Okej, zaczynamy zabawę! Teraz jedyne czego będziecie potrzebować to: deska do prasowania, żelazko i wilgotna, bawełniana szmatka. 
To w jakiej 'konfiguracji' ułożycie swoje wzorki zależy tylko i wyłącznie od Waszej inwencji twórczej. Ja najpierw układałam je na sucho na spodniach, a potem przełożyłam na deskę.
Żelazko ustawcie na temperaturę do prasowania bawełny. Naprasowankę ułóżcie w miejscu, w którym chcecie żeby się znalazła, połóżcie na niej wilgotny kawałek bawełny i przyłóżcie żelazko tak, jakbyście chciały uprasować spodnie. Wykonujcie ruchy po naprasowance tak, żeby ciepło żelazka doszło w każdy zakamarek (to ważne, żeby potem rogi nie odklejały się od spodni:)). Zaprasowujcię aplikację ok, 2 minuty, podnieście bawełnianą szmatkę, ponownie ją zmoczcie i kolejna aplikacja! Czynność powtarzajcie przy każdej naprasowance w ten sam sposób:)



Po skończonej akcji zostawcie swoje spodnie do 'ostygnięcia', najlepiej kilka godzin i GOTOWE !! Macie swoje modne portki z naprasowankami i zaoszczędziłyście ponad stówkę, a w niektórych przypadkach nawet więcej:) Takie spodnie będą pasować zarówno do eleganckiej koszuli i szpilek jak i luźnej stylizacji z trampkami. 
Pochwalcie się swoimi dziełami na instagramie!! Do następnego ❤




koszula/blouse - H&M
choker - hand made
szpilki/heels - reserved
kurtka/jacket - stradivarius




bluzka/shirt - stradivarius
kurtka bomberka/bomber jacket - peek & cloppenburg
choker - handmade
buty/shoes - converse



41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Nie będę ukrywać, że mi też się podoba 😍

      Usuń
  2. Genialne! Uwielbiam takie ciekawe alternatywy na ubraniach:) Pięknie wyglądasz!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł:) Ja mam dużo naszywek ale jeszcze ich nie wykorzystałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj z nimi !! I koniecznie pochwal się jak wyszło ❤ Super wyglądają na spodniach, kurtkach a nawet koszulach!

      Usuń
  4. This is a very lovely post.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jutro wracam na uczelnię i w sumie stwierdzam, że przydałyby się jeszcze te dwa dni wolnego, bo to odpoczywanie strasznie mnie zmęczyło i chciałabym odpocząć od odpoczywania ;)
    Fajne spodnie, rzeczywiście nie opłaca się kupować takich z sieciówek, szkoda kasy, kiedy można mieć swoje, niepowtarzalne za pół-darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś petycja o dłuższe wolne ?! ☹️ Dokładnie, sieciowkowe brzydsze i droższe, a satysfakcja z własnych jeszcze dodaje im atrakcyjności ��

      Usuń
  6. Świetne stylizacje, naszywki to mega pomysł na nadanie drugiego życia starym ubraniom :)
    http://kaayen.blogspot.com

    PS. Mam takie samo żelazko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje !! ❤ Haha żelazko studenckie bez szału, ale z naprasowankami dało radę !:)))

      Usuń
  7. O a ja mam takie dwie stare pary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła !! ❤ Pokaż efekt końcowy 😃

      Usuń
  8. What a great idea! I really like the patches!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaa! Ale super ! Zrobiłaś sobie mega modne spodnie :) Podziwiam za kreatywność :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet jest pełen inspiracji Wiec kreatywność nie jest taka trudna <3 :*

      Usuń
  10. ja jestem chyba za stara na takie naszywki;p nie pasują mi:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam uważam , że zależy tez od naszywek jakie się wybierze :) te kwiatowe , bardziej stonowane będą pasować każdemu niezależnie od wieku !

      Usuń
  11. mmmm lubie handmade :) fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Hand made to super sprawa , szczególnie przy budżecie studenckim !;)

      Usuń
  12. Mnie też wolne baaardzo rozleniwia. Spodnie po metamorfozie wyglądają rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko! Włoski bombowe :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje bardzo ❤❤❤ bardzo mi miło :)

      Usuń
  14. Super pomysł! Oj chyba go wykorzystam do kilku par moich spodni :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj działaj i podziel się koniecznie fotką po !:)

      Usuń
  15. Urocze są te Naszywki!

    w ogóle bardzo ładny blog!
    Powodzenia <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------- klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie naszywki moga świetnie ożywić stare jeansy, bosko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Bardzo mi miło to czytać <3

      Usuń
  18. Fajne DIY :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyglądają :) Mi również kończą się ferie :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne proste DIY:)
    I ten narwal <3
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak, wielorybek jest słodki :D

      Usuń
  21. Ciekawy pomysł z naszywkami. Wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 M A J K A , Blogger